Kamer gezocht! (sep. 2019 tot jan/feb. 2020)

1 bericht / 0 nieuw
(niet gecontroleerd)
Kamer gezocht! (sep. 2019 tot jan/feb. 2020)

Mooie leden der NSE,

Aankomend jaar ga ik stage lopen in Enschede en daarom zoek ik een kamer voor een half jaar. Op dit moment studeer ik in de oudste stad van Nederland, het prachtige Nijmegen. De treinverbinding en afstand tussen Enschede en Nijmegen is niet ideaal, vandaar dat ik een kamer ga zoeken in Enschede. Wil jij je kamer een half jaartje onderhuren, dan houd ik me aanbevolen! Ik zou graag in een studentenhuis waarbij de mensen wel eens met elkaar eten en waarbij mensen ook wel eens samen chillen.

Ik ben Kina van Riessen, 21 jaar, en ik studeer Ergotherapie aan de HAN. Een studentenvereniging is voor mij geen onbekend terrein, want ik ben actief lid van NSN. Hier ben ik lekker op mijn plek bij Dispuut Arctos, wat staat voor enthousiasme en openheid. Ik voetbal bij een studentenvoetbalvereniging genaamd FC Kunde, teken nog wel eens wat en spreek graag met vrienden af. In het weekend werk ik als gastvrouw bij Restaurant Jan Steen in Heino. Het mooie Heino is mijn thuisthuis, u kent het wellicht wel als dat station zonder wifi.

Heb jij een kamer voor mij? Dan hoor ik graag van je!

Met vriendelijke groet,
Kina van Riessen
nul-zes-11506144
kinavanriessen[at]hotmail[punt]com

Reactie toevoegen

Leren om als student goed met geld om te gaan
di 29 sep Kring
In kleinere groepen ontmoeten en leren
Maak als eerstejaars kennis met het bestuur
ma 5 okt Volleyballen
Een balletje slaan met NSE'ers!
Ontmoeten, spreker en borrel